ZAPACHOWE PEREŁKI LENOR UNSTOPPABLES

Chciałbym Wam przedstawić  perełki Lenor , których dostałam saszetkę do testowania.
Dla mnie to było zaskoczenie gdy zobaczyłam perełki. Chociaż bardziej powiedziałabym , że to tabletki niż perełki gdyż one kojarzą mi się bardziej z kształtem kuleczek.
  
Robiąc pranie wsypujemy nasze perełki do bębna pralki a następnie wkładamy ubrania. Intensywność zapachu zależy od ilości jaką wsypiemy do pralki. Ja daję około 10szt. Ubrania bardzo przyjemnie pachną. Zapach dość długo utrzymuje się. Co najważniejsze nie powodują alergii u dzieci. Doskonale się rozpuszczają , nie pozostawiają śladów na ubraniach. Robię pranie niemal codziennie i mimo iż dostałam nie wielką saszetkę to w opakowaniu jest jeszcze dużo perełek.
Nie da się ukryć , że cena jest dosyć wysoka i nie każdy sobie może pozwolić na ich zakup. Ja czekam na promocję.

Komentarze

Popularne posty