KAPSUŁKI VIZIR 3-IN-1 PODS

Pierwszym moim takim wiekszym projektem jest Projekt Vizir 3-in-1 Pods.

W zestawie , który dostałam znajdowało się opakowanie kapsułek do prania Vizir Alpine Fresh, Przewodnik projektu, książeczka w której prowadze badanie opini oraz 20 pojedynczych opakowań z kapsułką Vizir Alpine Fresh oraz 15 ulotek. Ulotki i pojedyńcze kapsułki do rozdania wśród rodziny i znajomych.

Jak najlepiej wypróbować ten proszek dla mnie oczywiście idealnym sposobem to test na dziecięcych ubrankach , które mają na sobie przeróżne zabrudzenia po soczkach , czekoladach , burakach...itp
Niestety po pierwszym praniu nie wszystkie plamy dobrze zeszły. Lecz przy kolejnych praniach było tylko coraz lepiej. Wspaniały zapach prania unosi się po całym domu. Do tego ubrania są bardzo miłe w dotyku.  Nie potrzebny jest dodatkowy płyn do plukania. Nie powodują alergii u dzieci co zdarzyło mi się przy innych proszkach.Zaletą dla mnie jest to , że kapsułki nie rozpuszczają się w pojemniku pod wpływem ciepłej temperatury jaka jest odczuwalna czasem w mojej łazience.  I jeszcze jedna dodatkowa zaleta , iż nie trzeba kupować dwóch osobnych proszków gdyż kapsułki są  do białych i kolorowych ubrań.

Komentarze

Popularne posty