DEPILACJA LASEROWA PHILIPS LUMEA

Parę miesięcy temu dostałam do przetestowania dość nie typowe urządzenie do depilacji Philips Lumea.
Dość dla mnie nie typowe urządzenie ale za to bardzo łatwe w użyciu. 
Zestaw zawiera 3 nasadki do pach , okolic bikini, twarzy i ciała.
W zaleceniu miałam aby stosować je 3 razy co 2 tygodnie. Już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam , że włoski wolniej odrastaja. Po kolejnym w nie których miejscach był zupełny ich brak czym byłam już zachwycona. Trzeci raz użyłam i miałam bardzo długi czas spokój z depilacją. 

Urządzenie jest bardzo ciche w użyciu, można używać je również bezprzewodowo. Depilacja jest szybka i bezbolesna. Nie uczula. Nie podrażnia. Jeden minus w moim przypadku to to , że depilacja pach nie przyniosła żądnych rezultatów. A i cena , niestety większość osób ,w tym ja nie może sobie pozwolić na zakup tego urządzenia , mimo iż koszt zwraca się zwłaszcza osobą , które depilacje przeprowadzają w salonie kosmetycznym. 

Komentarze

Popularne posty